Gewoon water is ook maar zo plat

Bram Jeurissen van FNKE: “Nederlanders drinken voldoende, maar ze drinken relatief weinig water per dag. Daar ligt een mooie kans voor SodaStream, want het maakt het zeer goede Nederlandse drinkwater nog lekkerder door er bubbels aan toe te voegen. In de landen om ons heen is het al een groot succes, daar wordt meer water gedronken. Met slimme, data-gedreven PR-campagnes gaan we de Nederlander bewegen om dat ook te doen. En daarbij, een fles bubbels maakt toch alles feestelijker?” Met activaties, events en een uitgebreid seeding-programma creëert FNKE relevante zichtbaarheid voor SodaStream.
sodastream-kiest pr bureau fnke

Winning team

Aurore Gustin, Marketing Manager Benelux SodaStream: “In de pitch werd direct duidelijk dat FNKE ons begrijpt. Net zoals SodaStream wil FNKE het verschil maken. FNKE in de PR-wereld, wij op het gebied van duurzaamheid, health en lifestyle. De data-gedreven PR-aanpak van FNKE past bij ons, SodaStream maakt haar keuzes ook op basis van data. Dit is de reden dat wij voor FNKE kiezen.” Ondertussen heeft FNKE al de eerste werkzaamheden verricht met een activatie tijdens de Dag van de Duurzaamheid en de lancering van de campagne Shame or Glory.

Over FNKE

FNKE is een data-gedreven PR-bureau met ervaring op het gebied van geïntegreerde campagnes, activaties, merk- en productintroducties en content marketing. FNKE werkt met intuïtie, strategisch inzicht en een groot netwerk, maar neemt beslissingen op basis van data. Data-gedreven PR-campagnes hebben een steviger fundament en zo maakt FNKE merken bekender, toegankelijker en succesvoller.

Over SodaStream

SodaStream biedt een duurzaam alternatief voor bruiswater. Met SodaStream maak je kraanwater in een handomdraai bruisend en hoef je nooit meer met flessen bruiswater uit de supermarkt te sjouwen. SodaStream is het ideale toestel voor iedereen die het drinken van kraanwater graag spannend maakt. De intensiteit van de bubbels bepaal je zelf. Kortom, meer verfrissing, minder gesleur. SodaStream is actief in 45 verschillende landen en is nog volop aan het uitbreiden.