Cases

Show and tell

FNKE is trots op zijn klanten. Daarom laten wij graag zien wat onze klanten willen, wat wij voor ze hebben gedaan en wat wij daarmee hebben bereikt. Wil je hier bij komen staan? Neem dan contact op met FNKE.

Lancering van nieuwe carrière Paris Hilton bij SodaStream

Rond 1 april is wereldwijd de NanoDrop campagne gelanceerd met Paris Hilton in de hoofdrol. Niet als DJ/zakenvrouw/erfgenaam/realitystar maar als wereldverbeteraar en ... Lees verder

1 week geleden

Meer bekendheid voor Knab Gemaksbeleggen met influencers

Door de blog ‘Hoe herken je een waardevolle blogger?’ zijn wij benaderd door Knab. Knab was op dat moment ... Lees verder

4 maanden geleden

FNKE is het nieuwe PR-bureau van Oxxio

FNKE is na een pitch het nieuwe PR-bureau voor energiebedrijf Oxxio. FNKE viel tijdens de pitch positief op door ... Lees verder

5 maanden geleden

SodaStream’s Shame or Glory-campagne in Nederland

SodaStream heeft op 15 november wereldwijd de Shame or Glory-campagne gelanceerd. Twee sterren uit Games of Thrones, The Mountain en Septa Unella, spelen ... Lees verder

6 maanden geleden

FNKE lanceert campagne #invloedopjegeld met Knab

Begin dit jaar schreef Paul een blog over hoe je een waardevolle blogger herkent. Die blog werd gelezen door iemand op ... Lees verder

7 maanden geleden

FNKE helpt ProRail bij De Ontknoping

De afgelopen tien jaar heeft ProRail rondom Utrecht Centraal het spoor en de stationshal compleet vernieuwd. Dat zal niemand zijn ontgaan, elke ... Lees verder

7 maanden geleden

Succesvolle lancering Shame or Glory-campagne

Na maanden van voorbereiding is deze week de wereldwijde SodaStream Shame or Glory-campagne gelanceerd. Twee sterren uit Games of Thrones, The Mountain ... Lees verder

7 maanden geleden

Sodastream viert de Dag van de Duurzaamheid

Voor SodaStream hebben wij een activatie uitgevoerd op de Dag van de Duurzaamheid. Met SodaStream voorkom je namelijk het gebruik ... Lees verder

8 maanden geleden

PR-campagne Koningsdag Arnhem

Koningsdag Arnhem is het grootste gratis festival van Nederland, maar kreeg daar in voorgaande jaren te weinig aandacht voor. Aan FNKE de taak ... Lees verder

1 jaar geleden

Introductie Roetz-Bikes Vigour+ in Nederland

Voor het Amsterdamse fietsenmerk Roetz-Bikes heeft FNKE de Vigour+ in Nederland geïntroduceerd.

Lees verder

1 jaar geleden

‘Feel the Moment’ PR-event bij Cirque du Soleil

Voor de Nederlandse PR-activiteiten koos action cameramerk ACTIVEON voor FNKE. Onze taak? Het vergroten van de naamsbekendheid, introduceren van nieuwe ... Lees verder

1 jaar geleden

Introductie ACTIVEON CX

De eerste camera die FNKE voor ACTIVEON in Nederland introduceerde, was de ACTIVEON CX. Een camera die opvalt ... Lees verder

1 jaar geleden

FNKE & JEE-O in 2015

Sinds 2008 voert FNKE (voorheen rvg) PR-werkzaamheden uit voor JEE-O in Nederland. JEE-O is een awardwinning sanitair concept  in de top ... Lees verder

1 jaar geleden

ACTIVEON

In 2015 introduceert FNKE met succes het nieuwe actioncam-merk ACTIVEON in Nederland. In de Verenigde Staten is het dan ... Lees verder

1 jaar geleden

2015: Introductie Bitossi Home in Nederland

Na onze introductie van het nieuwe Italiaans serviesmerk Bitossi Home, nu tien maanden geleden, is er ... Lees verder

1 jaar geleden

Grootste Kerstmarkt van het Oosten

De binnensteden hebben het moeilijk in Nederland. De ene na de andere winkelketen valt om en het is niet ... Lees verder

1 jaar geleden

ACTIVEON at BrightDay 2015

Als nieuw action cameramerk moest ACTIVEON natuurlijk op hét techevent van Nederland staan: BrightDay. Journalisten, consumenten, bloggers en vloggers hebben ... Lees verder

2 jaar geleden

AirWheel

De AirWheel komt naar Nederland en iedereen moét dit weten. Aan Funke de schone taak het merk AirWheel te lanceren en de producten ... Lees verder

2 jaar geleden

JEE-O

JEE-O bestaat ruim tien jaar, onze samenwerking startte in het tweede jaar. Als ware partners werken wij al meer dan acht ... Lees verder

2 jaar geleden