Als nieuw action cameramerk moest ACTIVEON natuurlijk op hét techevent van Nederland staan: BrightDay. Journalisten, consumenten, bloggers en vloggers hebben wij kennis laten maken met de action cams van ACTIVEON. Met een succesvolle Instagram-winactie en door prominent met de CX Gold in de Uitpakparty aanwezig te zijn.

Op BrightDay 2015 heeft ACTIVEON zijn de CX- en de gloednieuwe CX Gold-action camera gepresenteerd. Bezoekers kunnen een CX Gold winnen als je meespeelt met Choose your Face. Meespelen was simpel: ga als Kanye West, Walter White, Nina Storms, Koningin Maxima, Dolly Parton, Bill Gates, Dalai Lama of Ruud Lubbers op de foto, plaats die op Instagram en verzamel de meeste likes.

pr bureau funke activeon brightday

De actie zorgde voor reuring op de stand en online op Instagram. Als er al vroeg enkele accounts meespelen met rond de 19.000 likes, neemt het bereik natuurlijk flink toe. ACTIVEON zat met de CX Gold ook prominent in de Bright Uitpakparty, de show op BrightDay waar alle belangrijkste gadgets en trends voorbij komen.

Impressies 2015-11-25 15-01-55

Een klein overzicht van de deelnemers op Instagram.

activeon brightday pr bureau funke

Events

Geef jouw merk een boost door daar te zijn waar jouw doelgroep is. Of organiseer zelf een event. Dat kan groots, zoals BrightDay, of kleinschalig met enkele bloggers, vloggers en journalisten. Met een goed event creëer je betrokkenheid bij jouw merk en 1 op 1 contact met de media. Wil je ook een tof event voor jouw merk of productlancering? FNKE weet wat er bij je past. Kopje koffie doen?


Gerelateerde cases

Een content marketing campagne voor Oxxio

Hoe komen we op een andere manier dan sales in contact met de doelgroep en creëren we merkvoorkeur?

Lees verder

March 25, 2020

Media-aandacht voor ProRail bij De Ontknoping Utrecht Centraal

De afgelopen tien jaar heeft ProRail rondom Utrecht Centraal het spoor en de stationshal compleet vernieuwd. Dat zal..

Lees verder

March 20, 2020