In 2015 introduceert FNKE met succes het nieuwe actioncam-merk ACTIVEON in Nederland. In de Verenigde Staten is het dan al een serieuze speler op de overvolle markt voor action camera’s.

ACTIVEON onderscheidt zich door een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, uitgebreide keuze in accessoires, eigen ontwikkelafdeling en het lifestyle-aspect.

De eerste stap in oktober was de introductie van de ACTIVEON CX, het instapmodel van ACTIVEON. Door de verwisselbare frontcovers is dit een opvallende verschijning. Na de CX volgde in november de introductie van de CX Gold, de grote broer van de CX.

Activeon cx pr bureau fnke

Doel

ACTIVEON bij het grote publiek bekend maken met PR-campagnes waarbij owned, earned, rented en paid naadloos op elkaar aansluiten.

Aanpak

  • Goede selectie maken van relevante journalisten en bloggers
  • Sampling
  • Inzet tech- & lifestyle-mediarelaties
  • Slimme Facebookcampagne
  • Aanwezigheid op Brightday

 

  • Pr Bureau Fnke Activeon Volkskrant Magazine
  • Pr Bureau Fnke Activeon Cx Gold Fotovisie

Resultaat

  • Relaties opgebouwd met relevante media en invloedrijke beïnvloeders
  • Twee gouden medailles bij reviews
  • Engagement en enthousiasme bij diverse lifestyle- en foodbloggers
  • Landelijke zichtbaarheid in verschillende media, zowel lifestyle als tech, en op de Uitpakparty op Brightday
  • Twee sponsorships

Gerelateerde cases

Case: introductie van de JEE-O bloom series by Edward van Vliet

JEE-O ontwikkelde samen met de Nederlandse topontwerper Edward van Vliet de bloom series. In het voorjaar van 2018..

Lees verder

April 5, 2019

Citymarketing campagne Reisbureau 'T Grune Hert

In 2017 hebben we met een aantal creatieve en betrokken Arnhemmers een nieuwe visie op citymarketing ontwikkeld. Dat.. Lees verder

January 8, 2019