FNKE is na een pitch het nieuwe PR-bureau voor energiebedrijf Oxxio. FNKE viel tijdens de pitch positief op door het enthousiasme en de data-gedreven aanpak, die past bij de ambitie van Oxxio. Oxxio wil in 2017 de eerste app only energieleverancier van Nederland zijn en FNKE gaat daarbij helpen.

Oxxio kiest voor data-gedreven PR

“Een geweldige opdracht, waar we met veel plezier naar uitkijken. We zijn inmiddels al begonnen met het uitzetten van de strategie en het inzichtelijk maken van de grootste uitdagingen,” aldus Bram Jeurissen van PR-bureau FNKE. “Daarna gaan we met slimme, data-gedreven campagnes Oxxio als de logische energieleverancier voor de mobile millennial presenteren.”

PR-bureau FNKE Oxxio

Over FNKE

FNKE is een data-gedreven PR-bureau met ervaring op het gebied van geïntegreerde campagnes, activaties, merk- en productintroducties en content marketing. Het bureau werkt o.a. voor Arnhem, JEE-O, Knab, ProRail en SodaStream. FNKE werkt met intuïtie, strategisch inzicht en een groot netwerk, maar neemt beslissingen op basis van data. Data-gedreven PR-campagnes hebben een steviger fundament en zo maakt FNKE merkenbekender, toegankelijker en succesvoller.


Gerelateerde cases

Case: ArnhemAANdag, een laagdrempelige campagne voor duurzaamheid

Iedere gemeente en provincie worstelt met het halen van de klimaatdoelstellingen. Vaak wordt de oplossing gezocht in de..

Lees verder

June 19, 2018

Case: een campagne voor de Arnhemse Korenbeurs ideeënwedstrijd

Met de feestelijke bekendmaking van de winnaar sluiten we een succesvolle campagne voor de Korenbeurs af. De..

Lees verder

May 17, 2018