Scale-up Wonderkind kiest voor het PR-bureau FNKE.  Wonderkind vindt met artificial intelligence ‘onbereikbaar’ talent voor bedrijven en gelooft in PR om beslissers te bereiken bij corporates, MKB+ en alle andere bedrijven die meerdere vacatures tegelijkertijd hebben.

Data-gedreven

“Wij vinden het te gek dat Wonderkind voor ons heeft gekozen, ” aldus Bram Jeurissen van PR-bureau FNKE. “Wonderkind en FNKE werken allebei data-gedreven, we zijn bijna een natuurlijke match. Zij gebruiken data voor het vinden van geschikt talent, bij ons vormt het de basis voor onze geïntegreerde PR-campagnes. Met deze campagnes zetten we Wonderkind neer als de logische keuze voor organisaties met meerdere vacatures. ”

Wonderkind, job ad genius

Op 10 oktober heeft Recruitz.io haar naam veranderd naar Wonderkind. “De naam paste na twee jaar onstuimige groei niet meer zo goed bij ons en onze internationale ambities. Dus was het tijd voor de volgende stap”, aldus Lars Wetemans, CEO van Wonderkind. Wonderkind vindt talent dat bij jouw vacature past, wie ze ook zijn en waar ze ook wonen. Wonderkind gebruikt artificial intelligence om ‘onbereikbaar’ talent te bereiken en maakt en voert de perfecte campagne voor vacatures: volledig geautomatiseerd en hyper-targeted.

“We hebben twee jaar gebouwd aan onze Al en hard gewerkt om te bereiken waar we nu staan. We zien nog een veel kansen voor Wonderkind. Nu is het tijd om de volgende stap te zetten en te groeien. FNKE gaat ons helpen bij het zetten van deze stappen en we kijken uit naar de samenwerking.”

Wonderkind kiest voor PR-bureau FNKE

Gerelateerde cases

Case: ArnhemAANdag, een laagdrempelige campagne voor duurzaamheid

Iedere gemeente en provincie worstelt met het halen van de klimaatdoelstellingen. Vaak wordt de oplossing gezocht in de..

Lees verder

June 19, 2018

Case: een campagne voor de Arnhemse Korenbeurs ideeënwedstrijd

Met de feestelijke bekendmaking van de winnaar sluiten we een succesvolle campagne voor de Korenbeurs af. De..

Lees verder

May 17, 2018